Dos enigmes de la Penya dels Tigres

1. Quant de temps ha passat?

darabuc-thomas-brezina-tigres-farao-30-31

La clau cal anar a buscar-la vuit pàgines enrera. No s’adverteix, però és el moment en què entren a la piràmid i a la 30 i la 22 trobem dues imatges gairebé idèntiques, fet suficient per cridar l’atenció. El dibuix del Sol també és prou cridaner com perquè el lector s’hi fixi i resolgui la pregunta.

darabuc-thomas-brezina-tigres-farao-22

2. Nenúfars i joncs… No hi ha perill! (O sí?)

darabuc-thomas-brezina-tigres-farao-57

  • Thomas Brezina, La Penya dels Tigres: La maledicció del faraó. Cruïlla, il·l. Werner Heymann, trad. Anna Tortajada.

4 responses to “Dos enigmes de la Penya dels Tigres

  1. Ara sembla que ha baixat la febre de la penya dels tigres… L’Stilton els ha robat protagonisme. A mi em recorden els Tria la teva aventura de la meva època!

  2. L’Stilton és una sèrie addictiva, que no falla. Jo personalment no aconsegueixo entrar-hi molt, però li reconec molt d’encert en l’humor, els noms, la disposició gràfica… tampoc no cal que ho digui ningú, però: els propis nanos se’ls demanen de dos en dos.

    Respecte dels Tria…, és cert, també eren ben addictius, jo en vaig tenir deu o quinze. Però no sé, diria que en Brezina és millor. S’empesca proves relativament diferents i aleshores, el mecanisme no cansa. Dels Tria…, em passava, i em passa encara quan els rellegeixo, que no puc amb dos de seguits. De la Penya, sí.

    Bon retorn!

  3. aquest llibre el tinc es molt bo compreulo yo li dono 5 estrelles

    andres gutierrez ruiz (barcelona)(cornelal de llobregat)

Deixa un comentari

