Novetat editorial: El secret de Caterina Cremec

Ha sortit editat el darrer premi de narrativa juvenil Enric Valor: El secret de Caterina Cremec, de Lourdes Boïgues (Edicions del Bullent, Colecció Esplai, 40, 176 pàgs).

La nota de l’editorial descriu així l’argument: «Caterina Cremec arriba a València des d’una llunyana regió de Romania. Arrossega amb ella un secret que no li permet ser feliç. Ha viscut sempre a l’ombra dels seus protectors: l’avi Ivan i el seu servent Dukhan. Ara vol aprofitar la nova residència per començar una vida diferent, ser ama del seu destí, ser autosuficient. Tanmateix hi ha massa assumptes pendents en el seu passat i la seva naturalesa com a vampiressa no li posa fàcil la normalitat.»

La mateixa autora havia obtingut el premi Carmesina amb La taverna del bandoler.

13 responses to “Novetat editorial: El secret de Caterina Cremec

  1. Noi, això no es fa! Vas massa ràpid… Ara mateix estava escrivint la mateixa notícia per al bloc del Jim Botó… ja, ja

  2. Tinc el plaer de dir que formava part del jurat que la va premiar! Divertida i esbojarrada. Salutacions i enhorabona, Lourdes!

  3. Iris:

    has d’actualitzar el tallafocs mental. Em temo que també t’he copiat el que pensaves fer per sopar.😉

    Felicitats per Jim Botó, el teniu molt maco. M’he d’endur la notícia del teatre.

    Begonya:

    Hi ha una combinació de raons que em porten a decidir parlar d’una novetat editorial sense haver-la vist, força complexa d’explicar. En aquest cas, per esmentar només dues raons: preferència per les editorials petites (amb respecte per a les grans) i ganes d’unificar espais lingüístics enfrontats per raons polítiques. Però sempre em queda el dubte de si estic fent atenció sobre un possible nyap (si acceptem el fet general que no tot el que s’edita, ni tot el que es premia, val la pena). Em quedo més tranquil, la veritat.

    Gràcies a les dues pels comentaris i també, lògicament, l’enhorabona a la Lourdes.

  4. “El secret de Caterina Cremec” és, sens dubte, una novel.la molt engrescadora.

  5. Hola, Shaudin, gràcies per la recomanació.

    Bon dia i bona lectura!

  6. resum d'aquest llibre?

    algú sap on trobar un resum del llibre?
    gràcies

  7. Benvolgut, benvolguda:

    Potser no et complaurà la resposta, però no hi ha cap resum millor que el que fa un mateix després de la lectura. Sobre tot, perquè així un no es perd la possibilitat de gaudir dels bons llibres.

  8. ES EL LLIBRE MES ALUCINANT DESPRES DE TRUE BLOOD, YO SOC UNA ADMIRADORA DE LA NOVEL.LA VAMPIRICA, I ESTA S’EMPORTA LA PALMA.
    M’AGRADAT MOLT QUE HI HAGE UN VICTOR, PERQUE EN TRUE BLOOD VICTOR ES EL MATEIX QUE EN AQUESTA HISTORIA Y ME LE LLEGIT EN UN DIA I E FET L’EXAMEN FARA UN HORA.
    VICTOR WAPOOO.

  9. Doncs bé, segons vaig llegir, la Lourdes Boïgues sospesa de fer una segona part.

  10. me lo e empezado y no es decir que m,e llame la tencion, pero es lo que pasa cuando se empieza. seguro que sera bueno

    • Ben cert, l’opinió que més conta és quan un s’ha acabat el llibre, crec jo. No seria el primer que té un principi que enganxa però en canvi el desenvolupament és pobre, previsible, poc treballat o poc coherent. Posats, m’estimo més el cas contrari.

  11. Hola Gonzalo.
    Crec q li compraré a les meves nebodes adolescents enganxadíssimes a la Saga Crepúsculo. Els hi donaré una altra alternativa “vampírica” d’una bona lectura q segur q no té res a veure ni és tan empalagosa. No puc parlar-ne amb coneixement de causa perque no l’he llegit però els hi compraré igualment. Els seus pares penso q ho agrairan, i elles potser si o potser no…cal provar-ho i oferir altres lectures.

  12. M’he llegit el llibre per a recuperar Valencià, i me diu que diga en que temps transcorre la història! En el llibre jo no l’he vist! Algú ho sap? Gràcies

Deixa un comentari

