Presentació de Juls, Juliette, de Toni Villalobos, a la llibreria L’Illa

Dimarts 13 de maig, a les 20.00 h, es presentarà el cinquè llibre d’en Toni Villalobos, Juls, Juliette, a la llibreria L’Illa de Mollet, amb la presència de l’autor i d’en Josep Maria Valero. En Toni Villalobos ha publicat abans El foc de la nit, M’avorreixo, va dir en Pol, El pop dels nou tentacles i Lluny de l’altiplà, tots ells a Barcanova. Llegiu-ne els detalls a Una illa plena de llibres.

Anuncis

18 responses to “Presentació de Juls, Juliette, de Toni Villalobos, a la llibreria L’Illa

  1. Hola Gonzalo,
    moltes gràcies per posar el post de la presentació del llibre ‘Juls, Juliette’ a L’Illa. L’acte va anar molt bé, hi havia força gent (devíem ser unes vint-i-cinc persones). La presentació del Valero llarga i rigurosa, com acostuma. El Toni més breu però encantador.

  2. De res, Carles: a vosaltres per organitzar-ho. Feu que la llibreria sigui un centre cívic, en el ple sentit d’aquests mots, i per iniciativa personal, no institucionalitzada.

  3. Necessito un resum d’aquest llibre, d’unes 15 línies per aquesta tarda. Estaria molt agrait.

    Gràcies.
    Carles.

  4. Benvolgut Carles: ho lamento, ahir no era a casa.

    Tanmateix, no tinc costum de preparar resums per a altri (siguin o no tasques escolars). Per moltes raons: perquè habitualment no disposo de temps; perquè a mi ningú no em fa la meva feina, de forma que no quedo lliure per fer la d’altri; perquè un resum és personal i, per tant, el meu resum mai no seria el teu; perquè si és una tasca escolar, no serveix de res que te la facin, només fa per enganyar-se un mateix; i perquè no se m’acudiria d’estalviar ningú la possibilitat de llegir, que tant ens enriqueix, fins i tot quan ens fa mandra.

  5. Hola, m’agrada molt el llibre, però no puc comprendre el caràcter de la Julia, com és? Com es pot descriure?, no ho comprenc!

  6. Hola, com és la traducció de la conversa de la Júlia amb l’alemany? No ho entenc!

  7. Hola, Diana:

    no et puc respondre, ho sento. Em vaig fer ressò de la presentació però encara no he tingut ocasió de llegir aquest llibre d’en Toni.

  8. Hola necessito una breu ressenya de l’escriptor del llibre de Juls, juliette. Aproximadament de 10 linies.
    Em farieu un gran favor.

  9. MOLTISIMES GRACIES PER LA INFORMACIO T’ESTIC MOLT AGREIDA.

  10. Necessito un breu ressenya de l’autor del llibre Juls, Juliette. Ho necesito per al institut que estic fent un treball i necessito informació.
    O necesito per avui a les 5:00. Si mo envies to agraeria moltissim perque llabors lo més segur es que aprovi.

  11. Benvolgut Uri:

    fas força tard, si busques a les 4.33 el que necessites per les 5. Però en qualsevol cas, no corris tant i busca primer les ulleres: en la resposta que vaig donar a la Yara tens pistes molt clares per resoldre tot sol els teus deures.

    Bona lectura…

  12. Ja no fa falta que menvis res pel correu electronic adeu i perdoni les molesties denyor Toni Villalobos.

  13. Benvolgut Uri:

    Has de llegir amb més atenció. Tres coses: 1) aquest bloc no és d’en Toni; 2) el teu correu electrònic no es veu i no fóra bo que es veiés, perquè et pot dur més disgustos que alegries; i 3) hi ha una diferència molt gran entre demanar i exigir, hauries de pensar-hi.

    D’altra banda, no sé si has llegit la resposta que et vaig deixar, on tenies pistes per resoldre els teus deures. És clar que no n’hi havia prou de quedar-se assegut i esperar que t’ho enviessin; calia buscar-ho… com tot a la vida.

    Que vagi bé.

  14. Bon dia. Volia aclarir tot això, ja que m’estic confonent. Aquest llibre anomenat Juls Juliette, es pot trobar a la llibreria de l’Illa, veritat?. És això el que estan comunicant? Si és així, moltíssimes gràcies, perquè porto un mes buscant-lo i gairebé perdo la paciència. Era molt important per a mi trobar-lo. Moltes gràcies.

    • Bon dia! Allà el tenien sense dubte el dia de la presentació. Ara mateix millor envieu-los un correu per tal de saber si hi ha exemplars allà mateix o caldria encarregar-lo (o potser està exhaurit). Sort!

  15. Ho acabo de fer i m’han comunicat que el llibre ja el tenen a la llibreria, i que puc venir a buscar-lo quan volgués! Gràcies per la informació i espero que ho trobi amb èxit!

    • Genial! Conec la llibreria d’en Carles i és ben seriosa, si t’han dit que el tenen, allà el tens. Bona lectura, doncs!

Deixa un comentari

